Magazyn dla Kobiet

Praca Jaki sejf biurowy wybrać?

Jaki sejf biurowy wybrać?

Procedury bezpieczeństwa obowiązujące w biurach sprawiają, że zakup sejfu to coraz częściej nie wyraz dobrej woli, ale konieczność. Jeśli pojawiają się w nich różne ważne dokumenty, nie ma mowy o pozostawieniu ich bez opieki tam, gdzie mogą zainteresować osoby, które nie są do tego powołane. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest minimalizowanie ryzyka tego, że dostaną się one tam, gdzie nie powinny, a pomóc może w tym właśnie odpowiednie zabezpieczenie.

W poszukiwaniu idealnego sejfu biurowego

Jeszcze przed zakupem sejfu skierowanego do biura dobrze jest upewnić się, że model, który wybraliśmy posiada wszystkie niezbędne w naszej pracy atesty i certyfikaty. Ważne są także tak zwane klasy bezpieczeństwa. Jeśli kierujemy się wyłącznie argumentem cenowym, z pewnością najtańsze będą sejfy reprezentujące klasę S1. Są one w stanie poradzić sobie z niekompetentnym pracownikiem, należy jednak liczyć się z tym, że nie zdadzą się na wiele, jeśli zainteresują się nimi bardziej doświadczeni złodzieje. Sejfy tego rodzaju w biurach pojawiają się więc coraz rzadziej, można więc spotkać je przede wszystkim w domach prywatnych. Jeśli więc szukamy sejfu do biura, klasa II wydaje się absolutnym minimum. Warto w tym miejscu wspomnieć nie tylko o jakości zabezpieczeń, ale i o maksymalnej sumie ubezpieczenia. Okazuje się, że ubezpieczyciele przywiązują dużą wagę do tego, jaki sejf znalazł się w firmie i uzależniają od tego wysokość odszkodowania w przypadku ewentualnej kradzieży.

Pytanie o montaż

Jeśli jesteśmy świadomi tego, że mamy do czynienia z dużą liczbą dokumentów i wartościowych przedmiotów, powinniśmy zdecydować się na dużą szafę. Jej lokalizacja może być dowolna, najlepiej jednak, jeśli znajduje się ona w rogu biura. Jeśli nie potrzebujemy aż tak dużych wymiarów, możemy zastanowić się także nad niewielkim sejfem znanym z tego, że można go zamontować na ścianie, a niekiedy nawet wewnątrz niej. Oczywiście, nie możemy robić tego w dowolnym momencie, o chęci zainstalowania takiej skrytki powinien zostać więc poinformowany architekt wnętrz. Dzięki temu nie ryzykujemy, że wykonamy otwór w niewłaściwym miejscu. Bardzo często może okazać się też, że w sejfie nie trzeba ukrywać ważnych dokumentów, a jedynie stosunkowo drobne przedmioty, takie jak choćby klucze. W takim przypadku znacznie lepszym rozwiązaniem może okazać się kasetka lub tak zwany sejf książka.

Najpopularniejsze rodzaje zamków

Analizując sejfy biurowe dostępne na rynku szybko zauważymy, że najbardziej typowymi są tak zwane zamki kluczowe motylkowe. Nie są one złym rozwiązaniem, choć naprawdę dobrze sprawdzają się przede wszystkim w odniesieniu do skrytki, z której korzysta tylko jedna osoba. Nie są one także zbyt pomocne, gdy ma się tendencję do gubienia kluczy do nich. Jeśli chcemy zminimalizować ryzyko utraty dostępu do sejfu, dobrze jest zastanowić się nad jego elektronicznym, szyfrowanym odpowiednikiem. Taki sejf charakteryzuje się między innymi tym, że umożliwia zaprogramowanie różniących się między sobą kodów dla wielu użytkowników.

Czytaj więcej na https://biurozpomyslem.pl/a/prkt,powody-dla-ktorych-kazde-biuro-powinno-miec-sejf

O serwisie

Magazyn dla Pań! Tutaj dowiesz się o wszystkich kobiecych sekretach, o tym jak myśli kobieta, czego potrzebuje oraz co sprawia, że lubi być niezależna. W artykułach także o tym gdzie warto wybrać się na zabiegi kosmetyczne oraz jakich specjalistów szukać. Dodatkowo znajdziecie tutaj masę informacji o nowościach na rynku, kosmetykach, nowo powstałych salonach i artystach.